Retourzendingen

Wij restitueren alle ongebruikte producten in de originele verpakking en met de labels etc. er nog aan, binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen. Uiteraard mag u de aard, kenmerken en de werking van het product vaststellen. Voor een behandeling van het product die verder gaat dan dat bent u aansprakelijk. Alleen producten die gekocht zijn in één van onze Fjällräven-webshops worden door ons geaccepteerd als retourzending.
Om uw aankoopcontract te herroepen (annuleren), kunt u  gebruik maken van ons  online herroepingsformulier of de aangeschafte producten retourneren zoals hieronder beschreven. De kosten voor het retourneren van de producten zijn voor uw eigen rekening.
Om het retourneren te vergemakkelijken, bevelen wij de volgende procedure aan: 

  1. Gebruik het retourzendingenformulierdat u in uw Fjällräven-pakket ontvangen heeft, en vul de reden van retourneren in in de daarvoor aangewezen ruimte. Gebruik de nummers 1 tot en met 8 om de reden van retourneren te specificeren.
  2. Neem contact op met onze klantenservice: telefonisch (0046 (0) 8 54518688) of per e-mail (customerservice@fjallraven.se)  om een vrachtvrij verzendlabel te bestellen.

    De klantenservice heeft de volgende informatie van u nodig: naam – ordernummer – adres - telefoonnummer

    NB: Voor het vrachtvrije verzendlabel wordt een standaardtarief van € 4.90 in rekening gebracht. 

  3. Na contact met onze klantenservice ontvangt u het vrachtvrije verzendlabel per e-mail.
  4. Verpak de artikelen en het retourstrookje goed in een doos. U kunt de doos gebruiken waarin u de artikelen heeft ontvangen of een andere doos als u dat wilt.
  5. Bevestig het verzendlabeldat u van de klantenservice ontvangen heeft op de doos.
  6. Laat het pakket ophalen per koerier, of breng het naar een postkantoor of een verzendlocatie. 

Restitutieproces

Voor restitutie gebruiken wij dezelfde betaalmethode als die gebruikt voor uw oorspronkelijke aankoop. Als u bijvoorbeeld met een creditcard betaald heeft, storten wij het tegoed terug op de bij de creditcard behorende rekening. Restitutie vindt plaats uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de geretourneerde producten.  

Garantie

We bieden een garantieperiode van 2 jaar aan die ingaat met de ontvangst van de artikelen. In geval van een goedgekeurde klacht vergoeden wij de kosten van de retourzending.

Om uw recht op garantie te doen gelden en een vooruitbetaald verzendlabel te ontvangen, kunt u contact opnemen met onze customer service via e-mail (customerservice@fjallraven.se) of telefonisch (00046 (0) 8 54518688)