Zoek product:

FAQ

Hoe zoek ik naar een product?

Om het u gemakkelijk te maken, bieden we veel verschillende opties om te filteren of te zoeken in onze producten. Op het bovenste niveau kunt u door de categorieën bladeren en vervolgens kunt u verfijnen op het producttype dat u zoekt. U kunt ook filteren op bijvoorbeeld Activiteit en/of Kleur.

Als u precies weet wat u nodig heeft, kunt u het zoekveld gebruiken: u voert in wat u zoekt om alles te vinden dat met uw zoekopdracht te maken heeft.

Als u heeft gevonden wat u zocht, klikt u gewoon op "In winkelwagen" en daarna gaat u verder met winkelen of volgt u de instructies op het scherm om de betalings- en aflevergegevens in te vullen.

Moet ik een account bij jullie hebben?

Nee, u hoeft geen account te hebben om bij Fjällräven te kunnen winkelen.

Als u echter een account aanmaakt, kunt u bij volgende bezoeken bestellen zonder dat u iedere keer uw gegevens hoeft in te vullen. U kunt ook uw bestellingsgeschiedenis bekijken en uw huidige bestellingen traceren.

Is er een matentabel?

Ja, we willen u niets sturen dat niet goed past.

U vindt onze matentabel, hier en bij de maten op de productpagina. Zo vindt u alle informatie om er zeker van te zijn dat ons product precies past en er geweldig uitziet.

Kan ik meer informatie krijgen over jullie producten?

We proberen zoveel mogelijk nuttige informatie te publiceren over al onze producten om u te helpen de artikelen te kopen die het beste bij u passen.

Op de productpagina voor ieder artikel staan de maten, een korte en een lange beschrijving, een beschrijving van de materialen, afbeeldingen, een video over het product en andere video's waarin bijvoorbeeld het materiaal wordt uitgelicht. Als u verder nog vragen heeft, neemt u dan contact op met de Klantenservice, dan doen wij ons best om uw vragen zo snel en compleet mogelijk te beantwoorden.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Kan ik deze nog annuleren of wijzigen?

Wanneer uw bestelling is bevestigd, kunt u deze op dit moment niet meer veranderen voor de verzending.

U heeft de optie om de bestelling te annuleren, maar dat moet u wel snel doen. Belt u onmiddellijk de Klantenservice, dan doen zij hun best om aan uw verzoek te voldoen.

We kunnen echter niet beloven dat ze de bestelling kunnen annuleren als u al een e-mail heeft ontvangen waarin wordt bevestigd dat uw bestelling al is verzonden.

Controleer voor extra informatie over het annuleren van uw bestelling ons Retourbeleid. Als uw bestelling al is verzonden, moet u de bestelling aan ons retourneren.

Hoe kan ik mijn adres veranderen?

Als u al een account heeft, kunt u uw gegevens veranderen door in te loggen op Mijn Account. Daar kiest u "Adres wijzigen".

Ik heb iets gezien in een advertentie, maar ik vind het niet op de site

Voer de naam van het artikel in in het zoekveld of ga naar de specifieke categorie bovenaan de homepage; u wordt dan direct naar het juiste product gebracht.

Als u het niet kunt vinden of als u niet zeker weet wat u zoekt, neem dan contact op met de Klantenservice met alle gegevens die u zich kunt herinneren, dan proberen wij het voor u op te zoeken.

Ik ontvang jullie nieuwsbrieven niet

Als u niet regelmatig onze nieuwsbrief ontvangt, kunt u interessant nieuws missen. De meest algemene reden daarvoor is dat uw e-mailsoftware e-mails van ons markeert als spam en ze naar uw spamfolder stuurt. Om dat te voorkomen, voegt u newsletter@fjallraven.com toe aan uw e-mailadresboek en dan zouden onze mails goed aan moeten komen. Als u dit heeft gedaan en toch nog steeds geen nieuwsbrief ontvangt, controleer dan of u het juiste e-mailadres heeft ingevoerd toen u zich bij ons inschreef. Log in op Mijn Account of neem contact op met de Klantenservice, dan doen wij ons best om het voor u uit te zoeken.

Ik heb algemene problemen met de toegang tot jullie website of met het kopen van producten

Als u algemene problemen ondervindt, raden we u aan te controleren of u de laatste updates en patches heeft voor uw besturingssysteem.

Als u daarna nog problemen heeft bij het gebruik van onze site, kunt u het beste contact opnemen met onze Klantenservice, dan helpen we u graag.

We kunnen u het beste helpen als u probeert zo veel mogelijk van de volgende gegevens door te geven:
• Uw besturingssysteem (bijv. Windows XP, Mac OS 10.0),
• Internetbrowser (Internet Explorer 7, Google Chrome),
• Welke URL u probeerde te openen (bijv. http://www.google.com),
• Hoe laat het probleem zich voordeed en
• Kopieer eventuele foutmeldingen die op uw scherm verschenen en plak deze in uw e-mail.

Ik kan de video's niet bekijken

Als u onze video's niet kunt bekijken, controleer dan of Adobe Flash Player 9 of hoger op uw computer is geïnstalleerd. Als dit niet het geval is, klikt u hier (http://get.adobe.com/flashplayer) en volgt u de instructies voor de installatie. Als u nog steeds problemen heeft na de installatie van versie 9, neem dan contact op met de Klantenservice.

Ik heb problemen met mijn winkelwagen

Als er artikelen uit uw winkelwagen verdwijnen, kan dit komen doordat u de "terug"-knop van uw internetbrowser gebruikt in plaats van één van de "Ga verder met winkelen..." links op de pagina van de winkelwagen te selecteren.

Als u daarna nog steeds problemen ondervindt, probeer dan de cookies van uw computer te verwijderen. Gewoonlijk moet u de tab "Extra" van uw internetbrowser selecteren om de browsergegevens te wissen.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Als u bij ons wilt winkelen of uw account wilt openen, vragen we u om in te loggen. Als uw e-mailadres of wachtwoord niet wordt herkend, controleer dan of u hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt als wanneer u zich bij ons registreerde.

Als u uw wachtwoord niet meer weet, voert u uw e-mailadres in in het veld "Wachtwoord vergeten" op de inlogpagina. Wij zenden u dan een herinnering met uw wachtwoord.

U kunt uw wachtwoord, belangrijkste e-mailadres of een van uw andere gegevens veranderen wanneer u dat wilt door in te loggen op Mijn Account.

Als u nog steeds problemen heeft met inloggen of als u andere vragen heeft, neem dan contact op met de Klantenservice.

Mijn betaling is afgewezen

Een betaling kan om verschillende redenen worden afgewezen. Controleer de gegevens van uw Fjällräven-account om te zien of de gegevens van uw creditcard, zoals het type creditcard, de vervaldatum, de naam en uw factuuradres, overeenkomen met de gegevens waarmee de creditcard is geregistreerd.

Voer de gegevens van een andere creditcard in als het probleem blijft bestaan.

Neem contact op met de Klantenservice als het probleem blijft bestaan. Zij proberen u verder te helpen.

Ik heb een artikel gezien dat niet langer voorradig lijkt te zijn

Sommige van onze meest gewilde producten raken zeer snel uitverkocht; zorg dus dat u er snel bij bent. Sommige producten zijn echter blijvend in ons assortiment en worden vaak aangevuld. Houd de winkel in de gaten of bezoek onze Store Finder om contact op te nemen met een winkel bij u in de buurt.

Is het mogelijk online gekochte artikelen te retourneren in Fjällräven-winkels?

Op dit moment is het niet mogelijk online gekochte artikelen in de winkels terug te brengen. Lees ons Retourbeleid voor meer informatie of bel onze Klantenservice.

Hoe maak ik mijn Kånken schoon?

Was uw Kånken niet in de wasmachine, dit verwijdert de waterdichtheid van het Vinylon F-materiaal. U kunt Kånken in plaats hiervan op de hand wassen met lauwwarm water en een zachte borstel.

Kan ik mijn Kånken waxen?

Nee, omdat Kånken niet gemaakt is van G-1000 maar van Vinylon F raden wij het u af.

Zullen de kleuren van mijn Kånken in het begin afgeven?

Er kan overtollig kleurstof aanwezig zijn. Om het afgeven van kleuren te verkomen raden wij u aan om voor gebruik uw rugzak in lauw water te spoelen. Wees voorzichtig bij gebruik op licht gekleurde kleding.

Om je pakket voor de kerst te ontvangen, bestel binnen: 2015-12-21T12:00 Verlengde Kerstmis Retour Periode tot 15 januari 2016 voor bestellingen geplaatst tussen 20 november – 31 december 2015